Snart dax att sova

Igår hade vi fullt hus här hemma:) Dagen börja med att Emilia kom redan klockan nio på morgonen. Sen vid tre tiden kom Sandra. id lunch tid ringde Mattias och sa att han och Cassi med kom. Så vi hade lång bord och åt god grillad mat och massa godis:) Vi såg även den svenska filmen vackert väder(massa år sen man såg den) Jocke och de stora barnen bada...! Vi hade jätte trevligt:)

Idag har vi varit i Malmö:) Jag, Bella och Emilia tog tåget till Malmö Vi lämnade av Emilia till sin pappa. Sen åkte vi till Gordi och Mille.. Jätte länge sen vi sågs.. Evelina och Liam kom med en stund så vi fika och barnen fick leka.. De har blivit så stora de små.. Sen följde de oss till Lillis.. Så det blev en fika till och massa bebis snack.. Kanske sista gången man ser henne med magen... Blev bara en kort fika för att pappa skulle komma till oss idag.. Så de kom och hämta oss vid halv fem.. Så nu ikväll har vi ätit en god middag och fikat.. Trevligt att ha pappa här.. Brukar oftast var vi som kommer till de..
Bella hade inte vilat mer än 40 min idag så hon somna klockan halv åtta helt slut..
Så nu kör Jocke pappa hem och jag sitter och bloggar sen blir det sängen om en halv timme.

Imorgon ska jag köra på trafikskolan mn annars inga stora planer..

Lägger in en del bilder som jag tagit under dessa två dagar...



Söta tjejer alla med våra flätor


Izabella med mamma


Jag med världens sötaste syster!!!


En mörk bild på Izabella och sin gudfar


Mille, Bella och Liam


Izabella med moster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0