Hela dag med Lillis

Idag har vi varit hela dagen hos Lillis:) Jätte mysigt hade vi.. Vi kom vid lunch.. Då gick vi och handla lite bullar och kakor så fika vi.. Sen blev det massa bebis prat. Lillis hade ju bf idag!!! men ingen bebis ville komma. Så jvi bestämde att det bara var den 18de idag så hon hade två dagar till bf.(beräknad födsel)
Vi var hemma vid halv sju så då blev de middag med Jocke.. Bella vill inte sova:( hon är så trött men vill inte sova.. Är ofta så just nu tycker jag.. Hon har sovit oroligt ett par nätter nu.. Hon vill vara hos mamma och pappa hela tiden.. Lite seperationsångest.. Så hon har fått somna hos oss så får man lyfta över henne till sängen sen.. Igår somna hon i soffan när hon skulle krypa i väg... Just nu sitter hon i pappas knä och myser. Känns som om hon mår bäst av de så ska hon få göra de..

Izabella ar hittat en ny favurit rätt!! Flygande kalle.. Hon äter de med stor aptit och de ser man inte ofta när det kommer till Bella.. Hon får ju nu mera samma mat som oss vid fem tiden men det gillar hon int.. hon är svå vår tjej..

Imorgon är Jocke ledig för att han ska till läkaren.. sen ska jag köra på trafikskolan vid fyra tiden... annars inga stora planer imorgon.. Har lovat hundarna en LÅNG runda,, Jag gicke med båda idag och vagn idag för första gången.. Inte lätt ska jag säga hihi men allt går


Kul med pappa

 
Hemma hos Lillis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0