En lång dag!!!

Idag har det varit en LÅNG dag.. Varit en tråkig dag:(
Jag fick sovmorgon idag:) Sov till tio. Hoppade sen in i duschen för att vakna till liv...
Vi skulle övningsköra idag jag och Jocke så Izabella skulle vara hos farmor och farfar någon timme..
Det gick sådär att köra idag.. Gillar inte att köra vår bil.. Mycket lättare att köra trafikskolans bilar.. Så Jocke blev lite små arg på mig när jag försökte köra i två(det gör jag på trafikskolan) Jockes bil klarar inte de... ja ja det gick väl oki. Ska köra på trafikskolan på torsdag. Hoppas på att få tid till halkan snart..

Bella har inte vilat alls idag. Hon somna klockan åtta igår sov fram till ett vakna för att äta lite. somna sen om efter om och men.. Sov till halv nio:) Idag har vi försökt få henne att vila hela dagen känns det som men hon ville INTE... så hon somna klockan sju idag helt slut. Hoppas bara hon sover hela natten och inte vaknar för tidigt imorgon..
Jocke börjar jobba imorgon klockan sex på morgonen hihi nu ska han tillbaka till verkligheten
Vet inte vad jag och Bella ska hitta på imorgon men känner att vi måste göra något.. Vill verkligen inte bara vara hemma imorgon.. Någon som vill hitta på något??

Hoppas på en bättre dag imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0