jobbat två nätter

Har jobbat två nätter så jag känner mig lite sliten men konstigt nog inte så trött...Sover så dåligt bara får ingen ro när man hör familjen.
Har blivit fel med Bellas tider med sov och mat för de får åka och hämta mig klockan sju(inga bussar går till kävlinge från Lödde när det är helg) Bella brukar ju inte vakna förre åtta men nu har Jocke fått väcka henne vid kvart i sju.. Så idag var hon vaken från kvart i sju till kvart över åtta sov sen till tio!!! Så alla tider blir fel idag... Tillbaka på det vanliga imorgon.

Det har gått bra att jobba.. Tycker dock inte att personalen är speciellt trevliga där. Har träffat en jag gillar bara.. De är så sura när det kommer och löser av en på morgonen eller på kvällen.. Tur man inte jobbar dagtid.
Får se när det blir jobb igen.. blir ju som tur bara någon dag i månaden..

Jocke är ledig nästa vecka med sen börjar han jobba:( Tillbaka till verkligheten..

Bella har ätit dåligt flera dagar nu igen.. så jobbigt de är. Det är lunchen hon inte vill ha det andra går bra. Men så fort dt är varm mat vill hon inte ha. Ska snart till BVC på 10 månaderas kontroll så då ska jag prata hur man ska göra. Man kan ju inte tvinga henne.. Hon har ju gått upp i vikt det vet vi men man är ju orolig ändå.  Hoppas en dag att hon blir matglad..

Snart ska vi åka och äta söndags middag hos svärföräldrarna och träffa deras nya valp:)
Lägger in några bilder på världens sötraste Izabella..


Prövar pappas keps


Sötnosen...

 
Hihi


Hej mamma..

Kommentarer
Postat av: Lillis

Ja hon e världens sötaste! Puss

2008-08-11 @ 14:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0