Burlövs center

Blev ingen träff med Anna och Ella idag.. Ella trilla igår så det var tvungen att gå till tandlökaren idag.. Som tur var allt bara bra.. Blir träff nästa måndag istället..
Så när Evelina skicka sms i morse om vi ville hänga med henne och Gordi med kids till burövs center blev jag glad för jag ville verkligen inte bara sitta hemma idag..
Blev lite shopping till Bella.. Hon ick en ny tröja och lite lego.. Dock verkar hon inte gilla att leka med de:( Roligare med mammas och pappas saker, sånt man inte får röra är det roligaste..
vi var hemma vid fyra . Så nu i eftermiddag har jag tvättat och vi har lekt massa.. Bella somnade helt slut klockan kvart över sju.. Skönt med lite kväll för sig själv.. Är så sugen på något gott men här är inget gott hemma:( Bäst det kanske hihi

Imorgon blir det öppen förskola med Evelina och Liam..  Barnen ska få leka av sig blir ju inte så mycket lekande när man är på burlövs center.. Inte så kul för barnen att bara sitta i vagnen.. De fick krypa runt lite på burlöv en tag.. Mille försökte välta Bella hela tiden.. han lyckaes..  Han är ju rätt mycket större än henne..
Ska inte glöma att ta lite foto imorgon så jag kan lägga in lite bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0