som de regnar

Sitter just nu i uterummet och lyssnar på regnet.. Jag är inte som andra för jag älskar när det regnar:) Att bara sitta och lyssna på de.. Jätte mysigt tycker jag.. åskar de med är det bara ett plus:)

i sitter fortfarande i pyjamas. Har ätit sen frukost och ska snart gå och klä oss.. Emilia sitter här brevid mig och är jätte nyfiken på vad jag skiver hihhi

De går fortfarande bra med Milton men han försöker sätta Marvik på plats hela tiden.. så i natt har inte Marvik fått sova i sängen för Mille.. Så han har sovit med Emilia.. Mille morrar och har sig mot honom om han hoppar upp men Marvik är för snäll så han säger inget..
Igår när mamma och Emilia och Jockes föräldrar kom blev han rädd så han skällde (hur stavas de?) han gillar inte när de kommer många människor och folk han inte känner.. Men det ska vi försöka göra något åt.. annars är han jätte mysig och så otroligt söt:)

Idag var det trädgårdsarbete på schemat men det blir det inte i detta väder...
Ska även hämta vår nya tvättmaskin idag för igår gick den andra sönder!!! och här är massa tvätt...
Kvällen blir det grillning och massa pluggande.....

Skriver kanske mer ikväll om tid och lust finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0