snart köra

Idag är mamma Johanna trött.... Jag var uppe igår till Jocke kom hem vid tjugo i tolv sen låg vi och snacka i sängen en timmes tid så jag somna väl runt halv ett.. När klockan var kvart i två vaknar Izabella!!! Hon hade inte druckit allt i flaskan på kvällen så hon var hungrig. Efter maten skulle hon inte somna om.. Efter en halv timme tog jag henne in till vår säng.. tog väl en halv timme till så somna hon om.. Klockan är nu tre.. Lyfter över bella till sin egen säng.. somnar gott:)
Ja fram till tjugo över sx då Bella vaknar igen BLÄ!!! Efter en bra stund i sin egen säng inte alls på sov humör hämta jag henne igen.. tog en halv timme sen sov hon dock bara en timme till.. Så nu är vi uppe. Mamma är lite mindre pigg..
Förstår inte varför hon gör såhär vissa nätter.... Hon har ju sovit bra de senaste nätterna. Vet inte hur man ska göra.. Man kanske ska vara hård och låta henne somna om i sin egen säng?? Bara det att man själv ändå ligger vaken.. Plus att man ska göra det som är bäst för Bella.. Hon mår nog bäst av att ligga när mamma och pappa..

Ska snart gå och ta en LÅNG dusch så jag vaknar.. Sen ska jag köra klockan halv tolv.. så vi får åka lite innan elva..
Kul och köra när man känner såhär sliten.. Nej inte direkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0