orolig natt

Izabella har sovit oroligt i natt..Hon somna redan klockan sju sov sen fram till tolv vakna åt och vägra somna om.. Efter en stund i vår säng gick vi upp till soffan.. Efter en och en halv timme soma hon äntligen.. sov sen fram till fem.. vakna kanske av att Jocke gick.. åt igen:) somna om efter 45 min sov sen fram till halv sju vakna igen:(  somna rätt snabbt om och sov till halv nio.. Så jag känner mig rätt sliten efter att ha vaknat så många gånger...
Bella är inte på det bästa humöret för hon är väl trött.. Har lagt henne i sängen nu för hon är så gnällig men hon vill inte sova.. hon brukar för det mesta inte vila på förmiddagen, brukar vila vid ett två tiden.. hoppas på att hon vill vila en liten stund så hon blir på bättre humör..

Blev inte att vi hitta på något kul idag:( så det blir en lång promenad bara jag och Bella efter lunchen... Pappa Jocke kommer he runt två så då ska vi åka och handla lite..

Imorgon ska vi åka in till malmö festivalen med syster Sandra:) Äta Langos.. Jag älskar langos!!

Nu får jag väl gå och hämta Bella som såklart inte vill sova.. Hon somnar kanske när vi går ut och går... Problemet med Bella är ju bara att hon inte vill äta när hon är tröt.. Blir bara gnäll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0