Nya skor

Idag hitta jag äntligen hittat ett par nya skor till Izabella som jag gilla:)

Dagen börja klockan halv nio när Bella vakna.. Vid tio åkte Jocke och Bella ner och fixa bullar så tog jag en lång dusch.. så blev det god frukost:)
Klockan tolv gav jag och Bella oss i väg för att träffa Evelina och Liam.. Träffades upp på triangln.. Handla nya skor till Bella och tog en fika.. när vi sen kolla på klockan var den redan två oj vi hade missat sång stunden på öppna förskolan där skulle man vara senast tio i.. Så det blev till att gå hem till Evelina och Liam och ta en fika och leka lite.. Vid halv fem tog vi oss ner till centalen. Väl frame hade vi precis missat tåget.. såg vi passa på att gå in och äta på burger king mm gott..
När vi vänta på tåget ringde Lillis och sa att de hade kommit hem idag:) Så på fredag ska vi åka och träffa Anton.. Ska bli så skoj att få se honom..

Ibland är Bella jätte svår att natta.. Hon vill inte sova.. Dertta händer kanske två dagar i veckan. Då bruka vi ta upp henne en stund till.. men nu har jag bestämt att jag inte tänker göra det längre.. Så idag kämpa jag ca en timme innan hon somna hon var jätte ledsen.. Jag var hos henne mesta av tiden till sist somna hon.. Hon är ju stor tjej nu och ska somna i sin egen säng varje kväll..
Så nu ska jag titta på lite film och tända lite ljus:) ibland kan det var mysigt att bara vara för sig själv.. bara det inte blir för ofta...

Imorgon ska vi bara vara hemma.. ska städa lite och fixa här hemma.. Hoppas på bra väder så vi hinner med en lång promenad innan Jocke ska till jobbet.. Vad hände med sommaren???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0