kräftskiva

Har inte blivit något bloggande de sista dagarna...

Igår hade vi lite kräftskiva här. Jockes kompis Peter(som Jocke tävlar med) och hans familj kom. De har tre barn. Felicia är tre Filipp är nio och Fredrik är 14 plus att Fredrik hade en kompis med sig. De två stora barnen har Peter med sin fd fru..
Så det blev massa kräftor och räkor.. Jocke drack några snappsar för mycket... Jag drack läsk hela kvällen.. Jag känner inte för att dricka längre ett glas vin då och då... Men vi hade trevligt:) Barnen plus Jocke bada.
Så idag är det en lugn dag. Jocke känner sig lite sliten. Bella med för hon somna inte från halv elva igår sen vakna hon åtta. Så när klockan var halv tolv somna hon och sov över två timmar..

Imorgon vet jag inte vad som händer men det är Jockes ssista dag hemma sen är det dax för jobb igen..

Vet inte alls vad jag ska blogga om idag så jag lägger in några bilder från gårdagen blev inte så många..


mys med mamma


Mitt i maten


Felicia, Madde och Izabella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0