helgen är här:)

Skönt med helg... nu är min intensiv kurs slut... tråkigt men skönt.
Nu väntar jag på att få skriva upp sen ska jag fortsätta köra men på vilken skola det blir vet jag inte än.. Långt att åka till Helsingborg plus att de inte har några lektioner från i september.. Blir nog här i kävlinge jag kör..

Vi har Milton på prov denna helgen(hunden som är på bildenn) ska se hur det går med Marvik och med oss.. än så länge går det bra.. Han är lite resarverad mot oss bara. han vill inte bli klapppad så mycket. men med Marvik går det bara bra..
Så det blir nog att han flyttar in:) Jätte söt är han.. Lägger in lite bilder på honom.

Idag började dagen med städ och tvätt kul nja... men de behövs. Jocke gjorde de mest av städningen så tvättar jag..
Så nu har Jocke åkt för att handla bullr så vi kan fika lite.. sen blir det lång promenad med hundar och barn:)
I eftermiddag kommer även Emilia och sover här.. Fullt hus..
Annars har vi iunga stora planer.. skönt tycker jag för jag vill bara gå osminkad i min mjukisdress..
Imorgon hoppas jag på fint väder så vi kan hitta på något skoj.. Dock får det bli något hundarna kan följa med på för vi ville inte lämna Milton och Marvik själv än..


 
mamma och dotter


pappa och dotter i mörker..

  
marvik och Milton 


Milton



Kommentarer
Postat av: Mi

Får ju säga/skriva det att mamma och pappa ser tröttare ut än vad dottern gör.....

Puss o kram på er

Mi och pappa Håkan

2008-08-02 @ 12:56:59
Postat av: Lillis

Haha! Håller med föregående! Men väldigt fina bilder! Puss på er!

2008-08-02 @ 22:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0