Godnatt

Då var denna dagen med slut.. Tiden går så fort, hänger inte med.. Tänk att Bella redan hunnit bli 10 månader snart ett år. Tyckte hon kom för någon månad sen bara..

Dagen har varit bra.. Gick bra att köra idag men jag känner lite som jag står stilla.. Vill ju bara ha detta j*vla körkort nu..
Vi tog tåget hem från Helsingborg för att Jocke skulle ju jobba (han jobbar ju i Helsingborg) var hemma vid två.. Vi har haft en trevlig dag bara vi.. Jag har hunnit städa lite.. Bella har inte vilat  mer än 40 min idag så hon var helt slut när klockan var sju somna hon med flaskan i munnen.. Jag är också jätte trött så jag ska gå och lägga mig nu.. Blir inte att jag väntar på Jocke idag.. man vet ju inte hur denna natten blir....

Imorgon ska vi äntligen få träffa underverket Anton!!! Ska bli jätte skoj. Efter de ska vi träffa syrran på mobilia för en fika och kanske lite shopping.. Måste hitta en klänning till Bella till nästa vecka då Simon ska döpas..  Måste också köpa en pressent vet inte alls vad. Vill ju inte köpa något som någon annan köper. Förslag någon??

Nu väntar sängen.. Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0