då var denna dagen slut

Idag åkte vi till Kopparhatten i klippan.. Tänktr gå en långrunda med hundarna och vagn men det blev ingen lång runda för det var omöjligt att gå med vagn där.. det var stenar stubbar så det gick inte att köra:( men vi gick en km och tittade på den fina utsikten..
Annars har det inte hänt så mycket idag.. Varit hemma och tagit det lungt.
Jocke lagade kötbullar idag så Bella skulle kunna äta samma mat som oss vi tänkte hon kanske skulle gilla de mer men nej det var inte direkt gott tyckte Bella. Hon åt lite men inte några mängder som vanligt:( När ska det vända med maten?? så jobbigt det är!!!  Läser mycket om andra som varit i samma situtation och för vissa är de så flera år... Hoppas inte det är så med Bella..

Imorgon kommer Emilia på morgonen ska vara här hela dagen och kanske sova här:) Sandra kommer med efter jobbet. Har inte träffat syrran på över två veckor. så länge har det inte gått mellan våra träffar.( Men vi har båda haft fullt upp.

Ska inte glöma att ringa körskolan imorgon så jag kanfå någon körlektion.. ska ju ta 2 lektioner till i Helsingborg sen göra halkan. Sen blir det till att köra i Kävlinge. Körskolan ligger bara 1 km från oss.. Ska även börja köra mer med Jocke det är bara de att jag inte gillar att köra när Izabella är med.. så blir hon kanske ledsen och då kan jag inte koncentrera mig... Men vi ska köra en lång runda imorgon sen ska jag köra om vi ska någonstans..
Hoppas på att ha mitt körkort innnan Izabella blir ett år..

Lägger in några bilder från dagen 



 
Marvik och Milton


Izaella och mamma


En mörk bild på Jocke och Bubblan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0