bilder kommer imorgon..

Har en del fina bilder att lägga in men det blir inte från imorgon de kommer för jag orkar inte lägga över de just nu..

Dagen börja klockan halv åtta med att Bella vakna.. Sa till Jocke att han fick sova vidare om han ville och de tacka han såklart inte nej till.. Så bella och jag hade en mysig morgon bara hon och jag... och hundarna såklart.. De var ju inte direkt lugna..
Klockan elva skulle vi ta tåget till Malmö för att träffa Lillis på mobilia.. Hon är så fin i sin mage:) men det märks att hon är trött på de nu och det förstår jag..
Efter en luch på kniv och gaffel blev det fika hemma hos Lillis.. De håller på att göra nytt kök så där var rätt rörigt.. Det gillar Bella massa att pilla på.. Sen var det dags att fixa brynen.. såg hemskt ut hihi
Vi var inte här hemma från klockan var sex.. Så då blev de grillning.. Gott var de:)
Kvällen har jag bara gjort en sak PLUGGAT!!!!
Bella ville inte alls sova nu ikväll somnade inte från klockan var tio helt slut... Svår att natta fortfarande.. Hoppas det vänder snart.

Idag när vi var på väg hem upptäckte jag att Bella har fått änu en ny tand plus en på g.. Det viste inte jag.. Hon har nu 4 tändeer som man ser plus en på väg upp.. Kan de vara därför maten inte smakar så bra???
Vilken koll mamma har...
Maten går olika från dag till dag så det är nog inte bara tänderna men det kan ju göra det värre för henne..

Nej ju ska jag plugga lite till sen är det dags att sova.. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0