Skönt väder...

Idag har jag och Bella varit i stan med mamma och Emilia. Blev ingen shopping. Handla en present till Jockes pappa. Ska dit imorgon och äta middag. Han blev ju 57 i Torsdags.
Sen när vi kom hem lämna jag Bella till mamma en stund för Mattias skulle bjuda mig och Jocke på middag nere på krogen här i Oxie.. Det var rätt gott men gud vilket äckligt kaffe de servera,, usch.. Sa till och fick nytt men det smaka inte bättre.
Sen hämta vi Bella gick sen hem till oss. Så fick Bella leka med sin gudfar lite. Bella var jätte trött då hon bara vilat en timme idag.. Så när klockan var halv åtta blev det snabb bad för Bella sen i säng.
Idag har hon ätit riktigt dåligt! igår gick det jätte bra. Lite från dag till dag.. Tänker inte börja med burkmat och gröt igen från hon äter flaskan som hon ska.. Köra bara flaska fem dagar till.. Hoppas det snart vänder. Just nu vill hon inte ha fruktpurre.. Jobbig period hon är inne i. Hörde någonstans att det kunde bero på att hon håller på att lära sig många nya saker därför hon inte äter som hon ska. Hon har ju precis lärt sig sitta..
Hoppas bara det blir bättre snart..


Igår var vi på mobilia med syrran en sväng sen tog vi en fika hos Lillis.. När vi kom hem vid åtta tiden ville inte Bella sova. Hon var ledsen fram tillelva sen somna hon helt slut körd..

Hoppas hon vaknar vid fyra tiden i natt och vill äta.. Hade varit skönt att få i henne en flaska till..
Nu ska jag ta en dusch sen blir de tnog sängen vid halv tolv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0