så trött

Idag är jag jätte trött. Bella har sovit jätte dåligt i natt. Vet inte om det är för att hon fick välling igår kväll.
Somna klockan tio över åtta sov sen bra fram till halv ett.. Sen börja hon. Var ledsen och arg.
Fick titta på film med pappa en stund.. Sen sa Jocke att hon höll på att somna så han gick in med hennes säng men hon skulle inte sova. Var vaken mellan 00:30 till 03:00 Var ledsen och ville inget. Fick i henne lite flaska. Till sist somna hon.. Men vakna igen klockan 04:30 och var vaken en halv timme. Vakna sen halv nio så man är ju rätt trött.. Syrran kommer snart så då ska hon ta Bella på en sväg så kan jag vila lite. Behövs..

Var på BVC idag. Bella ligger fortfarande under sin kurva.. De sa till mig flera gånger va inte orolig... Hon mår bra.
Bara jag som oroar mig i onödan.. Ska bara ge henne välling nu i 6 dagar med mycket smör.. ingen burkmat.. Sen ska jag väga henne igen om två veckor.. Jobbigt att hon inte vill ha burkmat men det kommer när hon är redo. De sa att man ska inte tvinga henne då blir der bara jobbigare för både henne och mig..Hon väger nu 7200 g så hon har ju gått upp lite:)

Snart kommer syrran:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0