Så länge sen jag blogga..

Finns anledning till att jag inte har bloggat på ett bra tag.. Varför vet de flesta...
Men idag kände jag att jag var bloggen sugen hihi.. Hoppas mina trogna läsare har saknat mig..

Bella har ätit dåligt under en tid nu.. Svårt med det här med maten. Man får kämpa för att hon ska äta. Precis som hon blir mätt på inget.. Imorgon ska vi på 6 månaders kontroll på BVC. Träffa läkaren. Ska bli skönt att få henne vägd och prata lite om hur jag ska göra med maten. Idag har hon ätit oki.. Lite från dag till dag. Hon gick välling nu ikväll. Denna sorten verka hon gilla så jag ska köpa mer imorgon.
Har ju massa olika gröt sorter och välling i skafferiet. Prövar mig fram vad hon vill ha.. Undrar så om det kan vara tänder på g om det är därför hon inte vill äta.. Får höra imorgon.

Vad har annars hänt under dessa veckor jag ej bloggat?? ja inte mycket. Har fått en ny frisyr:) Den trivs jag rätt bra me.. Är just nu inne i en period där jag inte känner mig fin i något. Behöver ut och handla nya kläder.. Fixa till mig lite.. Få känna mig lite snygg. Länge sen nu..

Idag har vi varit och träffat Evelina och Liam.. Åt en god middag och tog en promenad. Sen blev det kaffe och kaka. Jätte trevligt som alltid:)
Bella vill vara väldigt nära Liam.. Haha det börjas i tid. Hon stoppar hans händer i munnen.. Försöker pussa honom och lägga sig på honom..  Liam gillar inte riktigt de..

Imorgon ärdet BVC på morgonen.. Sen kommer syrran på besök. Blir väl lite middag.. och mys:)

Nu börja nya avsnitt av desperata hemmafruar.. Gud vad jag har längtat efter de.. Så nu ska jag fixa till något och gott och tända lite ljus och bara mysa..

Lovar att fortsätta blogga.. Inga flera långa uppehåll det lovar jag.!!

Lägger in lite bilder med..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du är på rätta bana igen me bloggandet=)

2008-04-15 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0