nej inget nytt om huset...

Alla ringer ocg frågar har ni sålt de än??? så nu skriver jag det här... Jag vet inget.. Så fort jag vet ska ringa och berätta det för ALLA direkt..

Är så orolig för Izabella.. Hon vill inte äta som hon ska.. Hon äter inte upp gröten på morgonen..
Idag fick hon purre det gick väl ok.. Fick bara en lite portion.. Vill ej ta ersättningen sen..
Fick ersättning klockan sex åt upp nästan allt.. Fick ersättning nu halv nio åt ca 110 ml bör äta minst 180...
Vad ska jag göra??? Får ringa BVC på måndag. Blir ju oroliga att hon inte går upp.. Ska jag börja amma igen kanske se om vill ha de.. Hon kanske också känner av stressen.. Jag hoppas hon snart börjar äta som hon ska.. Blir ju orolig..

Idag har vi varit hos Lillis o Stoffe i deras nya lägenhet... Åt en god middag:)
Så vi kom hem för ca 35 minuter sen..  Bella somna i vag´nen på vägen hem.. Nu ligger hon i sin säng och leker med nallen och vill inte sova.. Hon är inte ledsen..
Hon somna inte från  kvart i elva igår.. Omöjlig var hon.. Sen vakna hon halv åtta idag. Vilat ca1 1/2 timmar idag så det är ju skönt..

Bella älskar att sitta upp i sin vagn.. Tog lite foto på henne i hennes nya jacka och mössa.. Hon är bara för söt i de

image116

image117


        
                                                   


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tråkigt att ni inte har fått reda på ngt om huset, förstår att de blir ännu jobbigare när alla ringer o frågar.. Precis som när du väntade på att Bella skulle titta ut=)

2008-04-05 @ 09:36:51
Postat av: Johanna

Ja känns precis som då.. Nu har de lovat att på måndag ska vi få veta...

2008-04-05 @ 17:54:09
URL: http://Johannabillsbo.blogg.se
Postat av: Evelina

skönt!! lycka till=)

2008-04-05 @ 21:39:13
Postat av: Anonym

Vilka söta bilder!Är mer bekymrad över bakrunden i vår lgh. Haha!=) Ser ut som ett krig juh! Puss

2008-04-06 @ 10:03:31
Postat av: Johanna

Det får de lov att vara när man precis har flyttar..

2008-04-06 @ 15:52:47
URL: http://Johannabillsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0