Mår inte alls bra..

Usch har inte alls mått bra idag.. Mår illa är yr.. Sis fick komma och hjälpa mig med Izabella idag för jag orka verkligen inte.. Kändes som jag skulle svimma.. Våga inte bär runt på Bella var rädd att jag skulle trilla.
Ska snart lägga mig och försöka sova.. Tror det är allt som händer runt om mig som gör att jag inte känner mig bra.. Har inte fått sålt vårt radhus än.. Får veta imorgon om de paret som var intresserade tar de. Har sålt vår soffa plus vår bokylla.. Inga möbler där nere.. Har börjat packa så där är flyttkartonger över allt.. Blir tokig. Vet inte om jag orkar leva såhär i 25 dagar till... Ska försöka vara hemma så lite som möjligt under dagarna och vara hemma och packa på kvällarna när Bella sover. Bella känner ju också av min oro såklart.. Gud vad jag längtar tills vi flyttar..........


Igår var det mamma fika hos Evelina med Klara och Lissette plus alla små barn. Jätte trevligt. Åt god sallad och drack massa kaffe. Bella sov nästan hela tiden för att hon var trött efter babysim..

Har gjort om Bellas vagn till sittvagn nu.. Får se hur det går..
Skriver mer imorgon ska försöka sova nu.. Hoppas jag mår bättre imorgon annars fårJocke vara hemma..

Lägger in lite bild som är tagna under de dagar som bloggen ej fungera..


   

Kommentarer
Postat av: Johanna

JÄVLA SKIT BLOGG!!! så trög den är..

2008-04-01 @ 21:22:13
URL: http://Johannabillsbo.blogg.se
Postat av: Mi

....det "urtjusiga" hårbandet har ni tyvärr glömt hemma hos oss....så det é bara att hämta OM inte Oscar hinner äta upp det. PoK nonna Mi

2008-04-03 @ 08:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0