känner mig lite bättre

Idag känner jag mig lite bättre.. Dock inte helt 100..
Vi har varit hemma och bara tagit det lugnt idag.. Har packat ett par lådor så det känns bra. Är ju bara 24 dagar kvar tills vi flyttar...
Bella vakna halv nio idag så låg vi kvar en stund i sängen och kramades.. Sen blev det gröt.. Åt inte upp den..
Sen väckte vi Jocke så fick han ta Bella så gick och vila till halv tolv.. Gud vad skönt de var. Tog sedan en lång dusch. Sen åkte Jocke till jobbet..
Prövade att byta ut pippen på Bellas nappflaska idag hade hört att de kunde vara därför hon inte vill äta så mycket.. Så idag har hon ätit mycket bättre..
Imorgon är det dax att börja med burkmat igen.. Hoppas det går bättre nu.

Om jag mår bättre imorgon blir det en sväng in till Evelina och Liam imorgon förmiddag sen träffa syrran i stan på eftermiddagen. Får se hur jag känner mig imorgon. Vill ju helst inte vara hemma så mycket i denna kaos..
Undra så var vårt mysiga vardagsrum blev av?? Ingen soffa och ingen bokhylla.. Massa kartonger och ett par stolar.. Mysigt eller inte..

Tog eb promenad idag ja, Bella, Emilia och Marvik. Bella älskar att sitta i sin sittvagn:) Hon börjar bli stor nu min flicka.

Kommentarer
Postat av: Gordi

Jag bytte oxå "pipan" till 3:an fast den med ett x, nu kräker Mille mkt mkt mindre=)

2008-04-03 @ 19:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0