Izabella 1/2 år:)

Idag blev vår stora tjej 1/2 år.. Tänk vad tiden går fort.. För ett halv år sen födde jag hennen. Usch vad ont det gjorde men SÅ värt all smärta. Älskar vår Izabella med hela mitt hjärta..
Idag har vi inte gjort så mycket.. Varit och fikat hos mamma ute i det fina vädert..Sen tog vi en promenad. Bella har vilat ute i trädgården idag i sin vagn det gilla hon nog för hon sov 1 1/2 timme..
Haft visning här idag har fått ett bud men vet inget mer så jag vill inte säga mer för det kanske inte blir något. Hoppas gör vi..

Imorgon ska det bli änu bättre väder har de sagt. Är babysim imorgon sen blir det nog en lång runda.. Jocke är ledig så vi får se vad vi hittar på..

Har inte så mycket att blogga om känns det som.. Blir mer imorgon.. Nu ska jag ta en lång dusch. Sen kommer Jocke hem ska säga hej till honom innan jag ska gå och lägga mig..



image157
Izabella bara några timmar gammal...


image158

Izabella på 6 månaders dagen..








image161
Så söt i sin nya mössa från mormor och moster

image162
Hmm vad jag funderar

image163
mys i vagnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0