fortfarande inget nytt

Förlåt för att jag inte skrivit på flera dagar.. Har inte svarat på familjeliv ej på sms eller i telefon..
Har vari nere.. Det är detta med huset.. Har fortfarande inte fått svar om de får sitt lån.. Jag och Jocke har gått är hemma och surat flera dagar.. Båda tycker detta är jätte jobbigt. JÄVLA BANK!!!
Men det ser ljust ut.. Har lagt ut en visning på söndag om det nu skulle vara så att de inte tar de.. Vågar inte hoppas längre. Vi vill inte packa mer.. Inget känns kul.
Så nu dessa fyra dagar Jocke varit ledig har vi mest varit hemma.. Man känner ju inte för mycket när man känner sig nere.. Idag känner jag mig dock på bättre humör:) Ska åka till Jägersro om en stund och titta på present till Syrran.. Sen ska vi åka och hälsa på syrran ett par timmar.. Måste komma ut..

Bella har sovit dåligt den senaste tiden.. Somnar inte om kvällarna längre. Somnar som vanligt vid åtta men vaknar någon timme senare.. Så jobbigt..
Igår var vi hos pappa och kom inte hem från halv tio.. Jocke och Pappa titta på hocky:( Bella somna i vagnen men ville sen inte sova när vi kom hem.. Somna efter om och men vid elva...
Maten går sådär.. Det går framåt.. mycket lirkande så går de.. Tar lite efterrätt i mellan maten så går de. Idag åt hon en hel burk med mat och en halv burk med efterrätt så då får man vara nöjd.. Hon gillar inte att äta något på morgonen.. Precis som sin mamma.. Får mycket smör i maten och ersättningen.. Ska väga henne nästa vecka.. Hoppas hon har gått upp som hon ska.. Jag tycker hon ser lite smal ut men ingen annan ser de..

Så nu vet ni hur läget  ligger till....

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag håller tummar och tår för er=)
Kram

2008-04-11 @ 21:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0