Det rullar på ...

Tiden går såå otroligt fort !!!
Augusti och sommaren är snart över 😒
Värmen känns som bortblåst och det känns som höst ...

Något roligt och spännande som hänt är att jag fått nytt jobb!!
Ett jobb som personlig / elev assistent till en åttaårig pojke 😊
Detta innebär att de tar ca 15min till jobb och det bästa måndag till fredag !!
Inga mer kvällar och helger😊😊
Det hela har gått så fort och jag startar redan den 1/9de😬

Jag hade turen att få tjänstledigt sex månader från mitt jobb .
Såå blandade känslor för att lämna min trygghet och mina underbara kollegor 😬
Jag kommer ju träffa de flesta ändå men det känns ändå 😘

Denna veckan som kommer är det även dags för fina izabellla att börja trean!!!
Sjukt men sant !!

Annars rullar allt på som sagt i 110...

Lite uppdatering från mig , lusten och tiden att blogga är inte så stor just nu men tittar in då och då mest för min egen skull och för barnen när de blir större😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0