Mina små börjar bli stora ❤️

Denna dagen har varit stor för våra små 😘
Alexander har varit på sitt första barnkalas ! 
Så fort vi kom innanför  dörren sa han hejdå mamma och sprang upp på övervåningen med sina kompisar ..
Så var det aldrig med iza i den ålder, hon var så blyg och osäker och ville alltid mamma skulle vara med .
Medans minstingen var på kalas passa resten av familjen på att handla blommor och jord för att göra fint i trädgården .
Vi har haft massa sten liggandes som vi grävt upp och idag kastades alla stenar blommor planterades och det blev fint och vårigt 😄
Detta känns i min rygg !!!

Eftermiddagen skulle izabella till sin kompis , hon ska stanna över natten för första gången hos en kompis ensam !
Stort för min stora tjej !

Vi har även hunnit en tur till pappa och Mi för fika och fix 😘
Alltid mysigt 💗

Nu är jag helt färdig men såå nöjd med min dag ❤️



Kommentarer
Postat av: Anonym

I'd like to thank you for the efforts you have put in writing this site.
I really hope to check out the same high-grade content from you
later on as well. In fact, your creative writing abilities has
inspired me to get my own blog now ;)

Postat av: https://bumss.xyz/money-robot-submitter/#pbn links

I'll right away clutch your rss as I can't to
find your email subscription link or newsletter service.
Do you have any? Kindly allow me understand so that I could subscribe.
Thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0