Hallo

Hallå bloggen ! 
Idag är en sån dag jag känner för att skriva lite :) 
Just nu känner jag mår bra ! 
Livet är en gåta helt enkelt ! 
Ibland är det tufft ! 

Vår helg har innehållt det mesta 
Mys med messie som varit på besök hela helgen <3
Julshopping och julpynt 
Julbak med syster och barn 
Vin och god middag 
Ommöblering i båda barns rum
Långpromenader med tre härliga små killar 
Glädje och besvikels

Helt enkelt lite av allt :)

Julen närmar sig med stora steg ! 
Jag har inte mycket julkänslan men jag söker efter den och har ett önskan att få den där härliga känslan <3
Inga julklappar är handlade men min tanke är att ta hälften via nätet och hälften i butik .
Detta året ska även vi vuxna byta något!
Hoppas så det blir en mysig jul och inga sura miner om vem som inte gillar vem ..
Det är barnens dag !  
 
Ibland måste man ge saker och ting en chans .


Tre killar på promenad 



Bak 







Fina iza och messie 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0