Man funderar och funderar

Marvik är en dagen trött och irriterad i sina ögon ..
Nästa dag är ögat bättre och han är pigg ! 
Idag har jag haft han springandes utan koppel ! Detta gick bra och Marvik var full av liv :) underbart att se! 
Det känns som hans tid inte är nu! 
Vi vill Inte stressa ett sånt stort beslut nu! Dagarna innan vi åker!! 

Det är jockes föräldrar som ska passa hundarna när vi är på Rhodos ! 
Är det så det blir sämre innan vi åker eller när vi är där får vi fundera om! 

Jag trodde ALDRIG det skulle vara såhär svårt att ta ett beslut ! 

Nonna Mi sa en fin sak " vilken Gud är jag och bestämma att det är över nu"
Precis så känns det !!!!



Kommentarer
Postat av: Nonna Mi

<3 Jag sa även att den största kärleken man kan ge ett djur är att släppa den fri från smärtor och obehag MEN det är inget lätt beslut! Den dagen Selma inte lämnade min sida på rundan och inte Håkan i skogen, då var det dax! Hon sa själv till, typ.

2014-05-20 @ 08:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0