Ledig

Helgen på jobb är gjord :) 
Nu är jag ledig tre dagar ! 

Marvik  är lite bättre i sitt öga men går in i saker mycket mer än han brukar ... Kanske är det staren som blivit mycket värre :(( 
Han har piggnat på sig något :) 
Vi har koll på honom och låter han ta det mest lugnt ...
Inga stora beslut kommer tas nu även både jag och Jocke känner att det kanske snart är dags :(((
Ett liv utan min Marvik vid min  sida känns så otroligt tungt ...
Men man får inte vara självisk !!!


Efter jobb igår tog jag ett glas vin och satt mig i soffan och titta på Eurovision .
Jag höll mina tummar för Sanna och tycker hon ska vara nöjd med sin tredje plats :) 
Låten som vann vet jag inte vad jag tycker om ...
Förstår inte riktigt varför man utmärker mig som han gjorde ! Är man inte rädd att man vann pga hur man ser ut och inte sin sång och röst ? 

Jag saknade min fina iza vid min sida !!
Hon och nonna hade bestämt att se finalen tillsammans ...

Idag ska vi åka till Linnea och fira hennes födelsedag då hon var sjuk förra veckan ! 
Men först lite mys med Alexander och hundarna <3
Försöker inte stressa i väg trots att det är svårt ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0