Torsdag ..

Magen börjar äntlingen kännas bättre :) 
Tabletterna jag fick nu sist har hjälpt :))
Smärtan när jag precis ätit är kvar :( 
Men det känns mycket bättre ! 
Saknaden av mitt kaffe är stor ! 
Men jag vill ge tabletterna en dag till sen har jag sagt att lördag morgon ska jag pröva att ta en kopp ! 
Första koppen på tio dagar !!!!

Idag tänkte jag ta en mysig cykeltur på eftermiddagen till Ica med barnen ! 
Suck vilken kaos !!!
Det sluta med att izas cykel blev stående på stationen och Jocke fick hämta den sen! 
En dotter i upplösningstillstånd! 
Två timmer fram och tillbaka ! Suck !!!
Och min telefon var klart hemma på laddning ...
Ja ja hem kom vi! 
Och jag är helt färdig i mitt huvud !!!
Ligger redan i sängen .. 
Skulle kunna somna ...
Magen gör sig påmind när jag känner mig stressad ..:( 
Inte världens bästa dag ! 
Men imorgon blir bättre:) 
Jobb blir det inte från måndag då jag inte är hundra än trots att det är på rätt väg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0