Mina tankar

Som jag skrivit och ni säkert vet har jag inte alls haft en bra start på detta året ! 
Jag har ingen lust att diskutera vad hur eller varför men jag står för att det inte är bra eller lätt! Livet är inte alltid en dans på rosor ! 
Jag tror att folk som känner mig väl tycker det är svårt att finnas för mig för de vet inte riktigt hur de ska vara ! 
Samtidigt som jag vill vara i fred vill jag att mina nära ska höra av sig och finnas där! Gör de inte de blir jag leden och besviken ! 
Jag vill prata om allt mellan himmel och jord men ändå veta att jag kan prata om det som jobbigt om jag vill !!
Inte höra hur bra allt annat är när jag står stilla ...
Ja jag vet jag är svår !!

Jag pratar ofta om hur bra mina dagar är och hur mysigt allt är ! 
Jag är positiv och glad till livet ...
Jag skriver sällan om bråk tjafs och annat ! Ingen ska hängs ut och jag vill inte blotta mitt liv! 
Men det är min blogg och jag har mest bara nära vänner och familj som läser! 

Ja bara lite tankar <3

Jag har en underbar familj världens finaste barn<3 
Vänner som bryr sig och alltid finns där! 
Jag har det bra ! 
Men ibland går livet emot en och det måste de få göra <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0