Fortsatt sjuk

Alexander har fortfarande feber :( 
Igår kväll vid halv tio vaknade han igen efter att ha sovit två timmar ! 
Ledsen och en temp på 39,5:( 
Mys med mamma i soffan sen somnade vi gott sida vid sida <3
Oroligt sov han ...
Vaknade idag och tempen var 38,3 hela dagen .. Så det går och rätt håll! 

Vilken dag idag ... 
(Jocke är fortfarande i Sthlm !! ) 
Jag tvättar och fixar som vanligt och tänkte fixa fika till kaffet ! Bakar muffins ..
Vad händer jo halva strömmen i huset går ! 
Ringer snabbt svärmor då jag har dåligt batteri ...( ingen laddare ) Jocke har sin med och min ligger på jobb ) 
Försöker lösa de och Jocke i telefonen ... Batteriet dör ! 
Svärmor är på jobb ( men Jocke hinner säga att hon är på väg för att hjälpa mig ) 
Precis då kommer grannen som jobbar på skånska energi ! Snabbt ut och ber han om hjälp! 
Hade ingen värme och en sjuk Alexander :( 
Men självklart hjälpte han mig så stort tack ! 
Jag kunde inte ringa svärmor så hon kom ju.. Hade kompat ut från jobb ! 
Tack underbara du<3
Bjöd på kaffe och muffins som tack ! 

Nu har jag laddat mitt batteri och imorgon kommer min make hem !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0