Hemma<3

Helgen springer på som vanligt!! 
Fredag spendera jag och Alexander tillsammans med syster och barnen .. Jocke hade herr kväll så vi sov borta. Iza valde att sova hos nonna<3
Vi hade en jätte mysig kväll och morgonen innan det var dags för jobb för mig..
Tack fina syster<3

Idag skulle vi träffa mamma syster och min kusin med alla barnen men jag hoppa av då Alexander är jätte förkyld.. Plus att jag hade en del att fixa här hemma! Och jag är glad för att boka upp mig alla lediga tillfälle jag har...
Imorgon kl sju är det dags för jobb igen! 
Skönt är de att bara vara hemma just idag! 
Jag tvättar städar och fixar! 
Jocke jobbar men är snart hemma och då ska han sättas i jobb och skruva upp Alexanders nya säng<3

Underbara söndag <3 

Fan livet känns riktig bra! Härligt! 

Fina pappa och Mi tack för att ni ställer upp och hjälper oss med våra älskade ungar <3
Iza frågar redan när hon ska komma till er igen <3
Ni är ovärdeliliga för oss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0