:)

Idag har jag haft en sån där härlig dag igen :) 
Dagen börja med skola för izabella.. Hem mysa med Alexander innan Lillis och Anton kom runt elva <3
Tog hundarna med oss och gick och hämta världens finaste iza ! 
Lekplats häng och en härlig promenad blev det och avslutades med en god fika hemma hos oss -<3
Tack fina ni! 
Efter dejten åkte jag och izabella till stan för att möta upp lillasyster Emilia för lite shopping! Behövde råd vad man ska ta på sig en kväll på stan ! På fredag väntar en nämligen en barnledig kväll för mig och maken. 
Kläder hittades och jag är nöjd! 
Tack bästa Emilia -<3
Hemma nu trött i benen men mycket nöjd med min dag! 

En sak jag måste ändra på med mig själv är att jag ofta dubbelbokar mig! Idag glömde jag att jag bestämt med  svärmor som kom när jag var i stan ! 
Sorry! 
Tyvärr händer de ofta och jag får ofta för jag har bokat för mycket !!!

Dagens minus min älskade iPhone har en stor spricka !!!:( 
Laga en två års gamal mobil är frågan ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0