svar

  • Vad heter du? ¨Karin Johanna Svensson
  • Vem fick du dessa frågor av: Evelina Hellström (evsi)
  • Hur gammal är du?29år
  • Är du romantisk? Nej det vill jag inte säga
  • Hur lång är du? 170cm
  • Vilken ögonfärg har du?Blå
  • Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar men surfar alltid med mobilen
  • Vilka städer har du bott i? Oxie malmö och Nu Kävlinge
  • Tycker du om kaffe? Ja jag älskar kaffe=)
  • Tycker du om att mysa/kela? Ja!
  • Kan du några andra språk än svenska: Engelska
  • Har du någonsin åkt ambulans? Ja en gång när jag var liten
  • Vad har du för ringsignal? Gamla ring ring signal
  • Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? En bild på mina barn
  • Kan du byta olja på bilen? Nej!
  • Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej har ju inget körkort!
  • Vad är det bästa som hänt dig? När mina barn kom till världen såklart!
  • Vad är det värsta som hänt dig Inget jag vill skriva om här...
  • Har du varit med i tidningen? Nej inte vad jag vet
  • Har du någon piercing? Ja
  • Civilstånd? gift med Jocke<3
  • Hur bor du? hus
  • Vilket är ditt drömjobb? Vet inte riktigt! Men gärna ett månad till fredag jobb!
  • Vad har du haft för husdjur? Hundar, katter, hamster och fiskar
  • Vad arbetar du med idag?Just nu mammaledig men annars som undersköterska
  • Kan du åka slalom? ehh nej
  • Vad har du för utbildning? Undersköterske utbildning
  • Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? svårt... Nöjd men min figur men ingen speciellt del
  • Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Brösten och näsan!
  • Vem vill du ska svara på dessa frågor? Josefin och Evelina Jonsson

 

i

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0