Vår!

Underbart väder idag<3 och det gör en på gott humör:)
Iza lämnades på dagis vid halv tio efter en som vanligt stressig morgon! Jag gick upp tjugo min senare än jag brukar och iza hade kläd kris sin vanligt!!!
Men till sist kom vi i väg..
När vi lämnat iza gick jag och Alexander en promenad sen gick hem.. Förmiddagen gjorde vi inte så mycket.. Bara massa mys<3
Vid två hämta vi sessan och tog en tur till lekplatsen:) härliga vår!!
Hem fixa mat.. Nu sitter jag i soffan och har en sovande Alexander vid min sida.. Han har endast sovit en och en halv timme på hela dagen!! Men nu har han sovit en timme i sträck..
Trots att han sover lite just nu är han på bra humör nästan hela tiden:)

En trotsig fyra åring och en tre månaders som inte vill sova..
Men trots att det kan vara tufft ibland så kan jag inte förklara denna otroliga kärlek jag känner för er mina underbara ungar<3
Mamma älskar er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0