Måndag!

Ny vecka!!
Då var denna helgen med över..
Gårdagen åkte vi in till syrran och Linnea för lite söndags mys:) även mamma kom dit och bjöd på middag:) träffen avslutades med en tripp till lekplatsen:)
Hemma vid sju...
Kvällen var mindre rolig då iza var super trotsig!!!
Hon fick inte som hon ville när hon skulle sova och det blev ett jävla liv!!!
Som hon skrek och bar sig åt!
Hon höll på ca två timmar! Till sist somnade hon helt utmattad!!
Fyra års trots är underbar!! Eller inte!
Svårt att veta hur man ska vara tycker jag! Men det gäller vara konsekvent! Och igår tyckte jag att jag lyckades med de!
Men vad ska man göra när hon gråter hysteriskt? Man vill ju inte gå från henne ...
Jag hoppas snart det blir bättre!

Idag händer det inte allt för mycket..
Just nu sover Alexander och iza och jag myser i soffan... Snart blir det promenad i blåsten.
Kan iza uppföra sig idag ska hon åka en stund till farmor och farfar och leka med deras valp.. Får se om Alexander och jag följer med.. Jocke ska spela fotboll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0