Lördag!

Då var det lördag igen... Tiden springer som vanligt på lite för fort!
Vår prins är nu tre månader!!! Tre månader har gått sen han kom till världen.. Det känns som det var några veckor sen man låg där med honom på bröstet för första gången..
Men ändå känns det som han varit med jätte länge. Märklig känsla...

Izabella blir 4 1/2 år i april!!!
Vår prinsessa börjar bli stor!
Sessan är något trotsig här hemma. En hel del utbrott! Jobbigast när hon skriker vilket hon är rätt glad för!

Vad har annars hänt?
Iza har varit på dagis tis~tors. Jocke har slutat tidigt denna vecka så han har kunnat hämta henne:)
I onsdags hade vi bästa pappa på fika:( alltid lika trevligt! Han kom innan iza kommit hem från dagis så jag med hann prata med honom:) annars är det svårt för iza är ju morfar tokig och klättrar på honom från han kommer till han går!

I torsdags var vi på öppna förskolan med Linda och minna:)
Alexander var först på strålande humör trots att han inte sovit sin långa förmiddags vila.. Men efter någon timme så övergick glädjen till hysteri!
Minna var också trött så vid tolv gick vi där i från med något trötta barn!

Igår hade vi en riktig fixar dag!!!
Jocke fixa i trädgården jag städa här inne och vi små ommöblerade.. Nya gardiner kom upp i väntan på att jag ska köpa nya!
Små förändringar kan göra mycket:)
Alexander hade en sån jag vill inte sova dag!! Han sov kanske tre gånger på hela dagen. En halv timme i sträck! Så jag hade lite svårt att få saker gjort! Men han var trots det på gott humör nästan hela tiden..
Även hundarna fick en lång runda i det härliga vår vädret:)
Kvällen avslutades med tacos och soff mys hela familjen:)
Alexander sov mellan halv tolv och åtta!!

Nu frukost så får vi se vad denna dagen bjuder på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0