I sängen

Ligger i sängen och funderar. Inte på något speciellt utan bara allmänt... Hela huset sover och jag borde göra detsamma.. Men istället ligger jag och leker med telefonen...
Är ju en person som behöver tid för mig själv ibland och med tanke på att det är rätt svårt att få det så får man ta vara på de små stunderna:)
Ska snart lyfta över Alexander till sin vagga.. Han sover så gott här hos mig:)
Han börjar nästan bli för stor för vagga. Rädd han ska kunna rulla ur den snart.. Så nästa helg är det tänkt han ska börja sova i sin säng istället.. Men sängen får inte plats sidan om vår säng så han ska sova i sitt rum... Men det är ju bara någon meter i från mig..

Nej nu ska jag med försöka sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0