En trotsig tjej!!!

Just nu är Izabella inne i en riktig trots! Allt man gör en kamp känns det som...
Vi skulle precis gå ut i det sköna vädret med hundarna.. Hon har frågat hela förmiddagen om vi inte ska gå snart...
När det väl var dags sa jag till henne att du kan inte bara gå ut i tight.. Gav henne ett par mjukis och sa att hon kunde ha de över så behövde hon inte termo..
Först tog hon på de sen skulle hon INTE ha det för det var INTE fint! Jag gick ut med vagnen för Alexander var ledsen..
Hör hur hon skriker... Sen kommer hon ut i bara tights! Du kommer frysa sa jag!! Då skriker hon mamma jag fryser!!! Tar på termo men ska då inte gå!! Lägger sig på marken och skriker jag ORKAR inte gå!!! Då hade vi kommit ca 50 m... Bär mig mamma... Där stod jag med två hundar och en vagn!! Så det var bara till at gå hem med en hysterisk Izabella!
Sen vi kom in för 20 min sen har hon dragit i mig och skrikit!!
Och ärligt talat vet jag inte hur jag ska hanskas med denna trots!
Vad ska man säga och hur ska man göra? Allt man gör känns fel just nu:(
Hon kan vara världens goaste tjej helt plötsligt väder det och hon blir jätte arg!

Hon vill inte sova om kvällarna och även det är en kamp!

Jag vill ha min glada tjej varje dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0