Söndag!


Alexander somnade vid tio och sov gott fram till fyra i sin vagga:) duktig kille!! Så i natt gör vi detsamma:)
Vid fyra vakna han och åt.. Hade sen svårt att få ro och vände och vred sig...

Iza somnade vid nio.. Sov fram till halv ett.. Vakna och var jätte varm!!! Tempen visa 40,2!!! Fick alvedon.. Men kunde inte somna om! Titta på film i sitt rum.. Jag halv sov inne i sängen men hon kalla på mig flera gånger! Hon somnade vid fyra! Sov gott till halv åtta och vakna sen igen och var jätte varm!! Fick Alvedon somnade om igen direkt igen.. Sov sen fram till tio.. Vakna utan feber! Fick sen vara feberfri fram till för en halv timme sen då sa hon att hon var trött... Tog tempen som visa 38,8.. Så nu ligger hon i soffan igen och känner sig inget vidare!!
Hon har endast fått i sig lite välling i natt och en halv yoghurt i morse.. Vatten dricker hon.. Hon klagar på magvärk! Kanske inte konstigt med tanke på att hon inte äter!
Maten står ny i ugnen i väntan på att mannen ska komma hem från jobbet om en tjugo min.. Hoppas iza jan äta lite...

Alexander har haft en något orolig förmiddag.. Varit övertrött! Somnar hoa mig men vaknat så fort man lagt ner honom.. Man blir lite låst med honom i famnen..
Men nu sover han gott i sin vagn.. Hoppas vi hinner äta innan han vaknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0