Snart sova?

Ligger i sängen och bloggar från min iPhone:)
Alexander har precis somnat efter lite mat.. Han har varit lite ledsen och orolig de senaste kvällarna.. Men som tur är går det över rätt snabbt.. Han är ju annars världens gladaste och mysigaste bebis:)
Igår blev vår prins tre veckor!!! Oj vad snabbt tiden går!!
Själv blev jag hela 28 år igår!!

Jocke har varit hemma från jobbet denna vecka med förkylning och feber:( men mår by bättre och ska jobba på fredag..
Så min födelsedag spendera vi med mamma. Hon bjöd på lunch hemma hos sig och sen tog vi en shopping tur på burlövs center:) hitta lite smått och gott på rean:) båda barnen sköte sig jätte bra!!
Izabella är fortfarande jätte glad för sin lillebror:) hon vill vara med varje stund!
Hon har haft jullov nu i snart tre veckor. Men nästa vecka är det dax för dagis igen..
Iza har varit uppe sent mer eller mindre varje kväll och sovit länge på morgonen.. Hoppas på att kunna vända tillbaka de.. För nästa vecka måste vi gå upp vid halv åtta... Alexander och jag sover med länge.. Tack vare att man vaknar en två gånger på natten och är vaken någon timme så är man ju lite trött på morgonen och sover gärna lite längre.. Men tills imorgon har jag ställt klockan så får vi se om vi kommer upp:)

Alexander sov inte mer än tio min och ligger nu klar vaken bredvid mig..
Han har endast vilat korta stunder under kvällen.. Och är nu över trött!! Han sover helst på förmiddagen flera timmar.. Han är som sin stora syster en kvälls människa..

Nej nu mys med min prins och förhoppningsvis snart sova! För jag är trött..
Vill lägga in bilder men det går tydligen inte från telefonen.. Hmm!!
Ska sätta mig vid datorn en dag till helgen och lägga in bilder och skriva min förlossnings berättelse:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0