Onsdag!

Det gick jätte bra att lämna sessan på dagis idag:) kändes så bra för oss båda:)
Eftermiddag kväll igår spendera jag och iza tillsammans bara hon och jag. Killarna i huset titta på film i sovrummet.. Och Alexander sov till och från. Så jag och iza baka tog en lång dusch lekt frisör och hade jätte mysigt:) tror vi båda behövde lite tid tillsammans bara!

Idag har iza varit på dagis jag och Alexander har mest varit hemma och myst.
Iza kom hem från dagis förkyld igen!!!
Ingen feber.. Hoppas det inte blir mer av de nu.. Men vi får se om det blir dagis imorgon.. Som hon verka ikväll så får hon stanna hemma.

Alexander har precis somnat efter att ha varit orolig någon timme.. Ska snart lägga ner han i sin vagga och försöka sova själv!

Kan man kommentera mina inlägg som jag skriver från min iPhone?? Någon som kan prova??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0