God fortsättning!!

God fortsättning på det nya året:)
Tänk att 2012 är här! Undrar vad detta året har att erbjuda? 2011 var ett bra år!
Ligger här och tänker på vad som hände under året..
April var månaden vi fick veta att vi skulle bli två barns föräldrar:)
Syrran blev 30!
Svärfar blev 60!
Maj fira vi linneas första födelsedag!
Juni åkte vi till Rhodos för att gifta oss:)
och Jocke blev 30!!
Juli börja min hemska foglossning och jag blev heltids sjukskriven:(
Vi gick på vårt första ultraljud och fick veta att vi skulle få en pojke:) Lillis och stoffe gifte sig och jag fick äran att vara tärna=)
Oktober fyllde finaste Izabella fyra år och det firades med släkt och vänner och med massa presenter:)
Vi var på andra ultraljudet och fick se vår påg:)
November var en tuff månad då min smärta bara blev värre och jag fick börja få med kryckor! En kväll på akuten och en natt på sjukhus!
December var månaden då vår älskade Alexander kom till världen:)
Vi fira en mysig julafton här hemma med våra familjer:)
Och en super mysig nyår med våra finaste vänner!!
Så detta året har varit ett bra år!!
Har varit tråkigt att ha gått hemma nästan ett halv år utan att kunna röra sig ordentligt.. Men efter fick man den största och finaste belöningen!
En del smärta sitter tyvärr fortfarande kvar!! Men jag har all tro att den snart är helt borta!!

Nyår var super mysig:) vi hade familjen loven svärd här:) vi åt en jätte god tre rätters middag och snacka massa skit! Barnen lekte fint och var med till tolvslaget! Alexander var jätte duktig! Han blev lite orolig runt tolv slaget... Inte konstigt med allt smällande!!
Vi storvilt ute rummet och tittade...
Men han lugna sig efter lite mys och mat:) gästerna åkte hem vid ett.. Iza och Jocke somnade mer eller mindre direkt.. Men Alexander var pigg så vi mös en stund i sängen innan han somnade vid två...
Sen sov hela familjen fram till kvart i tio !!
Iza var jätte trött nu ikväll och somnade strax efter åtta idag!!
Jag är med trött men väntar på att Alexander ska vakna och äta.. Sen blir det lite mys och sen sova!

Underbart att ha en iPhone!! Man kan göra allt från den!! Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0