Fredagsmys:)

Fredag igen!! Tiden springer på som vanligt!
Iza har fått vara frisk sen i måndags:) så onsdag och torsdag har sessan varit på dagis..
Onsdag blev det fika och bebis snack med Linda som nu bara har fyra dagar kvar till hennes bebis beräknas tittat ut!
Senare på eftermiddagen kom Lillis och Anton och vi åkte och hämta iza på dagis och sen blev det en god middag här hemma:)
Igår när vi hade lämnat iza på dagis hade jag och Alexander en mysdag bara han och jag:) kan man behöva ibland.
Idag ska iza åka till mormor och Emilia och sova där för imorgon ska de gå på Disney on ice:)
Så hjärtat och jag ska äta en god middag ikväll bara han och jag:)

Alexanders magont börjar bli något bättre. Han är inte riktigt lika ledsen om kvällarna och inte lika länge så dropparna har nog börjat värka.
Natten till igår slog han rekord och Siv mellan halv elva och fem i sin vagga:)
Han äter oftast runt fem sen vill han gärna vara vaken en timme eller två.. Sen ringer min kl halv åtta för vi ska hinna till dagis osv.. Så man är ju lite små trött.. Men är glad och stolt art han sover hela natten:)

Han är så underbart mysig våran Alexander:) jag kan inte förklara den härliga känsla man får i kroppen när han tittar en in i ögon och små ler.. Hjärtat smälter:)
Har man inte själv barn kan man inte förstå den känslan! Den stolthet och glädje man känner för sina barn:)
Izabella och Alexander om ni bara visste hur mycket mamma älskar er<3 så stolt över att jag är er mamma!

Jocke har jobbat extra någon timme idag. Han och Alexander ligger nu och sover så han är lite piggare ikväll:) så blir det en god middag och massa mys!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0