Det gör ont i mitt mamma hjärta

Idag var det dax för dagis igen efter att iza har varit hemma i fyra dagar..
Iza såg fram emot att leks med sina kompisar och komma till dagis sa hon.
Men väl framme ville hon inte alls!!
Jätte ledsen blev hon att vi skulle gå! Så jag hängde av mig och följde med in en stund... Och tänkte detta går snart över.. Vi byggde pussel och hade jätte mysigt. När de skulle ha gymnastik tänkte jag då går vi...
Men det ville inte Izabella! Oj vad ledsen hon blev.. Jag visste inte vad jag skulle göra och jag kände att mina tårar var på väg... Hon ville inte släppa mig. Fröken sa ta på dig och börja gå så vinkar vi.. Men iza ville inte släppa mig.. Så de tig in en jätte ledsen iza in i lekhallen och jag gick..
Hon grät...
Hemskt kändes de!!! Ville inte lämna min prinsessa mammas hjärta...
Jag fick med små steg i från dagis och undra om jag skulle gå tillbaka och hämta henne...
Ringde dagis efter tio min och hörde hur det gick. Och då hade hon slutat gråta när jag gått..
Tvivlar om jag gjorde rätt som gick... Hemskt kändes de!!!
Men hon behöver ju komma till dagis och leka och träffa sina vänner det är ju viktigt!!
Mammas hjärta hoppas du vet hur mycket jag älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0