Tid till...

Fick en glad överraskning när jag titta i brevlådan idag.. Tid till andra ultraljud=) Jag trodde de hade tagit bort de... Men troligtvis så har det inte införts än. Glad blev jag=) Ska bli kul att se prinsen och höra hur mycket han beräknas vägas=)
Hoppas bara Jocke kan få ledigt och följa med!

Dagen idag har det hänt så mycket för mig och Izabella. Iza är pigg och frisk=) Vi har haft mysdag bara vi. Kommit ut någon timme och det är alltid skönt!

Men imorgon har vi planer! Först ska Jocke köra oss till mammas salong där Iza ska klippas och jag ska färga håret... Därefter ska vi bada med Lillis o Anton. Iza har ju inte fått sitt pris efter att somnat fint mer eller mindre varje kväll.. Så imorgon är det dax=) Hon ser VERKLIGEN fram emot de.. Jag hoppas fogarna vill som jag!
Efter ska vi åka med hem till Lillis och Anton där vi ska titta på bebis kläder och äta pizza=) MYSPYS! Sen har fina Lillis lovat att köra oss hem...

Oktober bjuder på en del skoj... Nästa helg ska äntligen bebis rummet påbörjas. Underbara Izabella fyller 4 år! Och ultraljud=) Plus att mannen börjar jobba dagtid..
Man behöver ha något att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0