Söndag igen??

Då var det söndag kväll IGEN! Oj vad snabbt veckorna försvinner!
Idag går jag in i vecka 29!! Det börjar närmar sig=)

Helgen som har gått har varit super mysig=)
Igår åkte jag och svärmor för att titta på vagn.. Har tittat på denna vagnen innan.. Ochg var lite småkär=) Så igår slog jag till! Det blev en teutonia. Med tre hjul=) Jag är hel nöjd! Blev mörk blå som liggvagn och svart som sittvagn.. Fick även en åkpåse på köpet. Beställde även en babysitter. En sån som gungar=)

Jocke och Izabella fick en mysig förmiddag tillsammans. De åkte och storhandla så nu är kyl och frys fulla igen=)

Kvällen spendera vi här hemma med god mat och familjemys!

Idag var det dax för hjärtat att jobba igen=(
Svärmor kom hit vid tolv för att hjälpa mig att byta gardiner i vardagsrum och kök.. Hon fixa och hade sig och här blev super fint! Tack svärmor för allt!
När svärmor åkte hem träffa jag och Iza upp Linda och barnen på lekplatsen så barnen kunde leka en stund och vi kunde snacka bebisar=)

Nu sitter jag i soffan och har rätt ont=(

Nej nu ska jag läsa för finaste Izabella=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0