Snart Idol

Idag är hela familjen lediga=)
Dagen börja med att Iza vaknade vid åtta... Jocke sov vidare en stund till och jag och Iza gick upp och hade mysmorgon=)
Vi hade ingen lust att bara sitta hemma idag så vi packa in hundarna i bilden och körde en runda. Stanna till vid en liten skog och gick en sväng med hundarna. Jag fick en stor pinne som jag kunde stödja mig på=) Blev en kort runda men så skönt att komma ut!
Väl hemma blev det lite middag=) Nu har Iza lagt sig i sängen för att titta en timme på film innan det är dax att läsa och sen sova.
Imorgon är det dax för dagis igen!

Imorgon ska det bakas och fyllas på i frysen... Alla goda bulllar och kakor är slut.  Vem kan ha ätit upp alla?=)
Vägde mig hos pappa och Mi igår och vågen visa 10 kg plus!!! Gick ju upp 14 kg allt som allt med Izabella.. Känns som det kommer bli mer denna gången!
Med tanke på att jag har 13 veckor kvar!

Nej nu idol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0