Myser med mannen=)

Idag är jag och hjärtat barnlediga. Izabella är och myser med nonna...
Ingen som ställer hundra frågor eller springer runt. Tyst hus=(

Vi lämnade av Iza vid ett sen åkte vi hem till Koffan och Sandra och tog en fika och snacka skit.. Blev bjudna på en super god kaka.
Alltid lika trevligt att ses=)
Sen körde vi hem och laga en god middag. Och nu bara kopplar vi av i soffan. Lite lördagsmys bara jag och min man=)

Hade varit kul att hita på något men med denna värk kan/vågar jag inte=(

Imorgon skulle hjärtat vara ledig men ska istället jobba=( Tråkigt att han jobbar så mycket men mycket utgifter nu. Ska beställa vagn i slutet av månaden och rummet ska göras vid i början på oktober=)
Möbler ska handlas och bebis rummet kommer bli super fint!

Imorgon går jag in i vecka 27...
Och idag är han riktigt vild där inne..
Kort på fina runda magen kommer imorgon=)

Är verkligen super nöjd med mödrarvården här i kävlinge. De är super trevliga och hjälpsamma. Och ringer man och vill ha svar på något ringer de tillbaka direkt.
Till skillnad hur det var i Malmö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0