Magen v 27

Haft syrran och Linnea här idag... Iza var inte sitt glad jag utan har varit sur/trotsig hela dagen.. Inte hennes dag men andra ord.. Nu sover sessan och jag hoppas hon vaknar pigg och glad imorgon...
Är själv med helt slut! Men idag är det ett av mina favis program
jersey shore kl tio så får jag hålla mig vaken=)

Tänkte lägga in två bilder på magen som verkligen växer... Vecka 27 idag=) Och jag har en känsla av att det är en stor kille där inne...





Brukar inte var så glad att visa magen utan tröja men ville visa hur stor magen blivit=)




Kommentarer
Postat av: Gordi

Oj, den va stor ja...hihi, va mysigt! Hoppas det är bra med dig/er!

2011-09-13 @ 21:06:27
Postat av: Nonna Mi

.....säker på att där inte är två, i alla fall?!?!?!

Den ena kan ha gömt sig bakom den andra vid ul?!!?!?! :-D :-D :-D P&K

2011-09-14 @ 11:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0