Lyssnat på bebisens hjärta=)

Idag har jag varit hos barnmorskan. Fick lyssna på bebisens hjärta ohh så härligt! Han sparka massa när hon skulle lyssna hihi.
Vågen visa 65,3 vid inskrivning vägde jag 57kg så detta betyder 8,3+..  Mer än vad jag hade gått upp med Iza vid denna tiden...

Efter barnmorskan var det dax för att åka till Lund för att träffa läkaren.. Nu är jag sjukskriven fram tlll den 15 de oktober och sen blir det havandeskap så det blir inte mer jobb för mig innan bebisen kommer...
Fick även veta att det hade varit bra om jag gick på kryckor!! Detta avlastar...
Nu ska jag vila! Längtar till jag slipper denna smärta och vår son är här!

Imorgon är det fredag IGEN...Jocke ska jobba och jag och Iza får ha fredagsmys bara hon och jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0